Post by tinapowalfell on Feb 19, 2022 7:33:42 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Braindom 2: Brain Teaser Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukse generator mynter ▞▞▞
▞▞▞ Braindom 2: Brain Teaser Games 2022 version ▞▞▞
Spillet, som det første, er virkelig underholdende. Noen gåter gjentar seg imidlertid som førte til at jeg mistet interessen. På toppen av det, er gåtene mye enklere enn det første spillet som var en annen ledende faktor for å miste interessen.
Annonsene er altfor lange, ingenting som fanger oppmerksomheten min
For mange annonser. Jeg bruker mer tid på å se annonser enn på å spille spillet! Ikke bli utsolgt og la folk ha det gøy! Ikke engang verdt en andre stjerne på grunn av hvor lei jeg ble ved trinn 10.
Totalt 340 oppgaver Omtrent 20 gjentatte annonser er superkjedelige Fullført alle
Smart og så langt har jeg ikke blitt krenket med annonser på alle nivåer. Det er et alternativ for ekstra gevinst, men ikke nødvendig.
Braindom 2: Brain Teaser Games Slovní tmn
Først da jeg så dette spillet trodde jeg det bare var bortkastet tid, men da jeg begynte å spille var det gøy. Det hjelper meg å konsentrere meg mye 🤞🏾
Appen svarte ikke, og det første bildet ble tatt tid og ikke åpent når det var åpent
Braindom 2: Brain Teaser Games Word vkn
Tasty Planet Forever Action nnj
Dette er faktisk et morsomt spill. 1-stjernevurderingen? Jeg er 100 % for annonsestøttede spill. Noen ganger laster jeg inn et spill jeg så i en annonse. Men i dette spillet må du se en annonse for å spille et nivå, deretter en annonse for å kreve gevinstene dine, eller en hvilken som helst annen tyvegods, for ikke å snakke om pausen i annonser... De som dukker opp når du spiller. Det er absolutt ingen måte å nyte spillet med alle annonsene. Det er denne typen spill som får meg til å avinstallere dem i stedet for å betale en nominell avgift for å bli kvitt annonsene. Synd.
Alt for mange annonser. Morsomt premiss, men en annonse per nivå er for mye. Ett hvert femte nivå ville fortsatt være mye, men ikke så ille og kanskje gjennomførbart.
For alle de som klager.. Bare slå av mobildata eller wifi før du spiller spillet. Hvis enheten din ikke er koblet til internett, kan ikke annonser lastes inn. Problem løst..
Alt for mange annonser (2 til 3 annonser per gåte). Annonsene er alt for lange (30 til 55 sekunder per annonse). Det siste er at gåtene begynner å gjenta seg selv. Endte opp med å kaste bort for mye tid på annonser og ikke nok tid til å kunne spille. Slettet spillet.
ALT for mange annonser! En etter hver runde er LATTERLIG! Morsomt, men ikke verdt det med alle annonsene.
Braindom 2: Sinong Sinungaling Word tvkk
Jeg forstår behovet for annonser, men det ødelegger virkelig spillet, jeg traff nivå 6 eller 7 og etter hver runde (som varer et par sekunder) er det en annen annonse.
Kult konsept som er fullstendig ødelagt av mengden annonser, pluss at en gåte ble gjentatt i løpet av de første 20 nivåene. Stor pass for meg.
Mange annonser
Hvor jeg elsker dette spillet, det er flott fortsett med det gode arbeidet. 👍👍👍😄😄
Vil du spille et puslespill eller se annonser? Hvis du får kick av å se annonser, er dette spillet for deg!!! Alt du trenger å gjøre er å komme deg til nivå 2 eller 3, så kan du se lange annonser etter hver runde
Full av annonser og noen kan ikke hoppes over. Avinstallert
Bra spill, men det er mange dumme nivåer som ikke gir mening.
Annonsene var for lange og for hyppige. Spillet var faktisk veldig morsomt
det er så fint at jeg bare kan lære hele dagen og det er også gøy ♡
Som mange har sagt, er annonsene grusomme. Gåtene er ganske enkle og underholdende. Imidlertid er det mange ganger at spillet ikke lar deg gjøre visse handlinger, det vil si å klikke på elementer, før du bruker et hint.Og noen ganger vil det ikke tillate det i det hele tatt, og du må kaste bort poeng for å komme videre. Det er irriterende som faen.
Fiks denne appen, har feil, jeg kan ikke se animasjon på nivå 2, ingen bilder i det hele tatt
Braindom 2: Zabawne łamigłówki Słowne blev
Bra, trenger flere nivåer. Jeg har fullført både Braindom og Braindom 2. Noen oppgaver gjentas på forskjellige nivåer. Blir det flere nivåer på begge spillene
Jeg elsker dette spillet, det har vanskelige nivåer og bare mystiske nivåer. Det er kun annonser hvert 5. nivå og er veldig korte. Jeg anbefaler på det sterkeste å laste ned dette spillet!
spillet er veldig lærerikt og får deg til å tro at dette spillet er perfekt 👌
BH-søl!😁
Bokstavelig talt etter hver gåte jeg løser (10-20 sekunder) får jeg 30 sekunders tillegg. Selv om det var det beste spillet i verden, er det ikke verdt det. Jeg lurer på hvordan dette til og med fikk så høy vurdering
Annonsene er umulige!.. hvert jævla spørsmål. Umulig å spille. Glem det. Avinstaller
Kan være morsomt, men: mange annonser. Annonsene er lengre enn spillet og gir ingen mening å spille. Spar tid og hopp over, men hvis du liker å se annonser er dette noe for deg!
For mange annonser