Post by tinapowalfell on Feb 19, 2022 7:15:51 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Yummy-Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Riktigt roligt spel.
Jag är 55 med artrit och det är väldigt utmanande för mig. Fortfarande kul!
Jag är mycket besviken eftersom nästa restaurang fortsätter att säga under konstruktion. Jag gjorde så många köp att jag inte kunde fortsätta spelet.
Än så länge är spelet roligt. Förhoppningsvis börjar det inte bli löjligt att uppgradera utrustning och mat. De flesta spel måste jag ta bort av den anledningen.
! Jag älskar det här spelet! Så roligt! Det är bra för hand-öga-koordination och jag bara fortsätter!
Utmanande!! Men superberoendeframkallande och roligt.
Älskade det tills Tiramisu! Ugn bränner alltid disken!
Njut av det här spelet kan inte sluta spela det
Mycket roligt jag slog alla kaféer jag väntar på mer
Det här spelet misslyckas ... jag har bara avslutat nivå 1 nu vet jag inte vad som händer
Grymt spel än så länge
Jag spelar i den franska restaurangen och på nivå 18-1. Den nya maten som introduceras är baguetterna. Men tillagningstiden i handledningen fortsätter att räknas och låter mig inte gå vidare och spela spelet! Detta är löjligt! Kan du fixa denna bugg ASAP!!! UPPDATERING: Jag fick ett meddelande tillbaka angående detta problem I 2-1-20 och jag kan fortfarande inte klara handledningen för baguetterna för att spela själva spelet. Jag kommer att avinstallera spelet eftersom det inte går att fortsätta spela!!! Löjlig!!!!
Jag älskar spelet. Jag avslutade den franska restaurangen. När öppnar den nya restaurangen?
Cooking Yummy-Restaurant Game Arcade wdr
Underbart och avkopplande spel älskar verkligen det här spelet tack killar
Trevligt spel tills jag kom till Italian dessert house level 21 så svårt att passera kakan blir bränd. Jag vet inte hur jag ska hindra kakan från att brännas, snälla hjälp................
För hårt du hatar det
njöt av att spela det här matlagningsspelet ändrats från 5 stjärnor till 3 stjärnor eftersom jag klarade alla nivåer och klarade alla restauranger gör någonting lägg till fler restauranger och det kommer att få fem stjärnor igen
Jag gillar dig
Det här är ett bra spel. Jag ger det här spelet fem stjärnor för att det här spelet är bra 🥰🥰 du borde installera det i . Tack.
Det här spelet är coolt håll dig mussla jag gillar bara inte hur de vill ha pengar hela tiden du måste betala bara för att fortsätta spela och vinna varje nivå.
LADDA INTE NED. TYVAR. LADDE MIG ÖVER 20 FÖR EN KOK JAG HAR INTE ENS. JAG KONTADE DEM. VAR OFÖRLIG. SEDAN SALADE MIG ATT SKICKA Skärmdump som bevisar att JAG INTE ÄGER HENNE OCH DE SKA ÅTERBETALA MIG. JAG GJORDE. SKICKADE ALLA BEVIS. DE SLUTADE SVAR DÅ OCH INGEN ÅTERBETALNING. ÖVER 20 $ OCH JAG HAR INTE MINA PENGAR TILLBAKA ELLER S%$= SOM DE SÄGER JAG KÖPT. LADDA INTE NÅGONSIN NÅGONSIN FREON DETTA FÖRETAG NÅGONSIN!!!!
Det är ett bra spel att spela
Jail Break: Cops Vs Robbers 롤플레잉 isz
Jag har inte haft några problem med det här spelet och har verkligen njutit av det. Däremot har jag inte varit på appen på 2 dagar på grund av semestern och ta en paus från min telefon och när jag kom tillbaka ikväll saknade jag 0 liv och pengar som jag tjänade från färdiga nivåer. Jag väntade en timme på att min Ives skulle fyllas på och de säger fortfarande 0 men klockan räknar ner. Allt jag vill är att spela men kan inte.
Cooking Yummy-Restaurant Game آرکیڈ jck
fantastiskt zing zing-spel
Älskar det. Lite långsam i början men det blir bättre ge inte upp
Kul att spela, små annonser, bra bonusar
det är ett bra spel, njut av spelet tack
Jag njöt verkligen av spelet tills jag kom till Ice Cream Shop. Det är ingen mening att spela om du inte kan slå nivån eftersom tirmisun alltid brinner för även om du knackar på den för att laga den kommer den inte att sluta laga mat efter att du har knackat för att ta ut dem. Jag började till och med om spelet och det händer fortfarande 😑.
Jag älskar det här spelet. Jag har slutfört alla 3 stjärnorna på varje nivå. Jag avslutade precis den franska restaurangen för 3 dagar sedan och jt sa att det skulle göra nästa resturant men det finns fortfarande ingen. Finns det en till?
Coolt spel
Som förväntat
Cooking Yummy-Restaurant Game Arcade jjpk
Roligt spel men efter den japanska restaurangen öppnar inget nytt. Jag har slagit alla nivåer i nästan alla restauranger men är på väg att ta bort det här spelet eftersom det verkar som om inga fler restauranger kan öppnas.
Matlagning yummy-restaurang spel betygsätt denna app
Fortsätt avbryta när jag vinner och ge mig det jag vann innan det avbröts
Älskar detta spel väldigt lätt att spela väldigt beroende. Älskar grafiken, ljudet och musiken. Jag ger 5 stjärnor för första gången i matlagningsspel kan du få många mynt i kombinationer som du ska. Ger dig också ett enkelt sätt att få diamanter. Fortsätt med det goda arbetet
Jag älskar det här spelet 😻💖 Jag njuter 😁 det varje dag ☺️💝
Det är ett fantastiskt spel, till skillnad från andra spel som det här, är det inte riktigt svårt, jag gillar hur lätt det är att slita det.
Uppdatering 3 - Jag har fortfarande väldigt roligt - nivåerna snabbt när du utmanar det magiska köket, så se till att du har sparat pärlor Uppdatering-2 - Jag spelar det här dagligen nu ☺️ det ger mig en känsla av prestation nu när jag har höjt nivån lite mer. 1- Jag börjar ärligt talat verkligen ha kul med det, så jag höjde betyget. Fortsätt så!! 1- Jag är inte ett fan av den här typen av spelkoncept, grafiken och spelupplägget är dock bra.
👍
Respons. Underlåtenhet att begära lagringsåtkomst (-3★), påtvingade annonser oavsett val (-1★) Varje nivå (-1★), Spargris bör vara $ för att öppna tidigt, men gratis att öppna när den är full (-2★). Det är inte så att jag har något emot att titta på annonser, det är att tvingas titta på annonser när jag inte söker någon belöning som är problemet. Var också trött på annonsörer som inte har integrerat innehåll.
Hic begenmedim